hozwer
Uusi naama
Poissa
|
 |
« : Heinäkuu 20, 2002, 19:07:53 » |
|
joo eipä ollu citikassa hirveesti alustaa panostettu tuli meinaa kokolailla kuskipeili maassa  ja sitte vaa renkaat hiekalle ja perälähti heittää ja kuskista tuli matkustaja mahtaa harmittaa. liian kovaa kurviin verrattuna siihen että "vakio" alusta? rumalta näytti.
|
|
|
|
|
Ana
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #1 : Heinäkuu 20, 2002, 19:07:55 » |
|
Tämän auton omistaja liikkuu ihan täällä foorumillakin, joten ehkä saadaan kuskin kommentteja. Mitä itse siellä rataa siivosin ja kuskin kanssa puhuin niin itsekkin alustaa kirosi, koska perälle ei oltu tehty mitään. Jos perä olisi ollut jäykempi niin tuskinpa se olisi alta lähtenyt. Kivahan se oli iltapäivällä varikolla leikkiä arvuutus-leikkiä. Osia kun oli aika reippaasti, eikä mikään ollut siinä kunnossa, että olisi tiennyt mikä se on 
|
|
|
|
|
hozwer
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #2 : Heinäkuu 20, 2002, 20:08:01 » |
|
jep se on kyllä vaarallisen näköstä touhua kun ajelee autoilla jossa ei ole alustalle tehty mitään ja tullaan lusikkapohjassa suoralle. viime kertasilla ratapäivillä joku vanhempi bemari meni hiekankautta mutta ei ihan kaiteeseen kumminkaan kannattaisi miettiä vähän mitä on alla ennenkuin painaa sen lusikanpohjaan
|
|
|
|
|
Kaide
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #3 : Heinäkuu 20, 2002, 21:09:04 » |
|
HEH ! " Ei olis lähteny jos perä ois ollu jäykempi" ;-) Silloin oltais menty vielä kovempaa ja taas ois lähteny . Noh , harmittaa kun en päässyt paikalle . Osanotot edesmenneen sitikan omistajalle.
|
|
|
|
|
VTS
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #4 : Heinäkuu 20, 2002, 23:11:31 » |
|
Kyllähän noissa VTS malleissa tuo alusta on ihan kohdallaan jo vakiona, eikä se alusta edes ollut vakio.. Turha sitä on pyöritellä. Käynyt mitä käynyt.. Itse olen pohtinut vääntösauvojen vaikutusta noissa nopeuksissa kun hipaistaan "kanttaria".. (nostaa molempia takapyöriä) Takaiskunvaimennus olis saanut olla jäykempi.. Taitaa nimimerkki vaihtua?!  T: vielä VTS (peltiähän se vaan on, onneksi ei käyny kenellekään mitään)
|
|
|
|
|
VTS
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #5 : Heinäkuu 20, 2002, 23:11:33 » |
|
Sorry vaan hozvelli..
|
|
|
|
|
VTS
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #6 : Heinäkuu 20, 2002, 23:11:50 » |
|
Ja kiitos osanotosta sinulle Kaide! Näin tänään..
|
|
|
|
|
pr0ton_VTS
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #7 : Heinäkuu 21, 2002, 00:12:09 » |
|
Kyllä tuo VTS:n alusta on kelpo vakionakin. Ei ehkä paras rata-ajoon, mutta on niitä nähty paljon huonompiakin radalla. Nopeutta liikaa, väärä ajolinja? ja sillä sapeli. Turha sitä on enää jälkeenpäin itkeä... autoja saa aina lisää kuski elää vaan kerran! 
|
|
|
|
|
Kaide
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #8 : Heinäkuu 21, 2002, 08:08:53 » |
|
HEY ! Nyt kun täälläkin on näkynyt kinastelua siitä miten vakuutus suhtautuu tuollaiseen mälliin...niin... voisiko mr.VTS kertoilla miten siinä kävi ja tuliko paha tappelu?
|
|
|
|
|
V.Majuri
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #9 : Heinäkuu 21, 2002, 11:11:25 » |
|
Joo kyllä Saaran alusta on suht asiallinen jopa radalle "suht" nyt tarvii ruveta miettiin et miä pitäis tehdä omalle kiesille että alusta ois jopa "OK" radalle. Onneks ei tosiaan sattunu mitään kellekkään...
Ilkeitä asioita ovat =(
|
|
|
|
|
Jokke
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #10 : Heinäkuu 21, 2002, 11:11:04 » |
|
|
|
|
|
|
Jokke
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #11 : Heinäkuu 21, 2002, 11:11:25 » |
|
Siinä on varmaan tehty amatöörivirhe ja päästetty kaasu mutkassa ja hups perä lähtee alta...
|
|
|
|
|
pr0ton_VTS
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #12 : Heinäkuu 21, 2002, 11:11:14 » |
|
|
|
|
|
|
pr0ton_VTS
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #13 : Heinäkuu 21, 2002, 11:11:22 » |
|
Itse olin siinä sisäkurvissa ku auto lähti käsistä. Tais tulla vähän liian lujaa. Perä ajautui hiekalle ja puski seinään. Kaasun läytöstä en pysty sanomaan, koska olin just ottamassa valokuvia ja kaikki tapahtu tosi nopeesti...
|
|
|
|
|
Jokke
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #14 : Heinäkuu 21, 2002, 12:12:34 » |
|
Eli siis väärällä ajolinjalla ja sitten huomattu että ei käänny. Kaasu pois ja perä alta. VTS:llä ei pääse liian kovaa siihen mutkaan jos on oikeat ajolinjat... Monesko kierros oli menossa?
|
|
|
|
|
|