Poliisi
Uusi naama
Poissa
|
 |
« : Toukokuu 12, 2003, 16:04:37 » |
|
Kävin kattoos moista tapahtumaa ja jäi naurattaan sekä surkuhupaisesti keljuttaan palkintojen jakonne joka oli tosi huono.Ensin kysyisin että kuka loppu peleissä päätti kelle mikäkin palkinto annetaan ja miksi?Ensin kuuluteltiin yleisöä jotka olivat muka arvostelleet autoja joita ei tuntunut tulevan paikalle palauttamaan lappoja ja kuitenkin noin vain voittajat löytyivät.En ole katkera että en saanut palkintoa koska en ollut edes omalla autolla paikalla vaan kaverin kyydissä enkä siksi että suosikkini ei voittanut vaan siksi että asia on ihan päin persettä.Ehdotan tulevaisuudelle että jokainen lipun lunastanut saa lipukkeen jolla arvostella tai olla arvostelematta.Johonkin kellon lyömään mennessä lipukkeet paikalla ja peli poikki vaikka tulisi maailman komein auto paikalle.Noiden äänten laskuun ei mene tietokone ajalla paljoa aikaa ja silloin jää pois palkinnoilta kaverit ja viimeksi paikalla olevat.Menihän tekniikka palkintokin aika hauskaan osoitteeseen ajatellen mitä oli paikalla ja moottoripyörä palkinnosta puhumattakaan.Miten ollakaan aina palkitut sattuu olemaan paikalla vaikka lapon saa lasiin vasta 10min ennen loppua.Tehkää muutosta nopeasti ennenkuin homma luisuu aivan käsistä ja todelliset autonsa duunaajat lähtevät paremmille näytöksille.
|
|
|
|
|
ford talli
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 19, 2003, 13:01:03 » |
|
Niin kun jo tuolla toisella puolella kirjoitin niin top10 tarrat olisivat kyllä monelle päivän piristäjä kun väkeä alkaa olla niin.
SE OLISI HYVÄ KANNUSTUS TAPA UUSILLE TULOKKAILLE JOTKA OVAT ALOITTANEET RAKENTELUN JA TUO POLIISIN IDEA ON HYVÄ
|
|
|
|
|
ford talli
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 19, 2003, 13:01:09 » |
|
(ääh kirjotus virhe no korjataan)SIIS VÄKEÄ NIIN PALJON
|
|
|
|
|
Lemboski
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2004, 22:10:42 » |
|
Joo olen vähän samaa mieltä eli kun palkintojenjako pitäis kellon mukaan jo alkaa,juoksennellaan hätäpäissään pitkin aluetta ja pälyillen katsellaan kuka vois saada/ansaita pokaalin...järjestäjän pitäs tarkailla alusta alkaen mikä porukalla on meininki ja minkälaista kalustoo on messissä.Poliisin idea on hyvä,kannatan.
|
|
|
|
|
|
Jani
|
 |
« Vastaus #4 : Toukokuu 10, 2004, 00:12:21 » |
|
Joo, helpompi jälleen sanoa, kuin toteuttaa. Viime vuosina meillä on ollut kymmeniä radalle.com päiviä ja jo tämän takia useat siistit yksilöt käyvät tapahtumissa tapahtumasta ja vuosista toiseen. Ei ole mitään järkeä palkita samoja laitteita joka tapahtumassa, vaan kannustaa uusia tulokkaita. Yleisön seasta hankittujen muutaman arvostelu raadin tuloksista vedetään yleensä yhteenveto ja niiden joukosta pyritään karsimaan aikaisemmin .com tapahtumassa palkitut. Päällekkäisyyksiäkin on saattanut vahingossa päästä käymään, koska jokaisessa tapahtumassa palkitaan kymmeniä. Palkintoa odottavat ehdokkaat on yleensä pakko käydä tarkistamassa jokaisen toimesta jotka on joskus palkintoja tapahtumassa jakaneet, koska muuten pelkän merkin tai rekisteri kilven mukaan autoja on vaikea muistaa ja moneenkertaan palkituksi tuleminen on lähellä. Joskus tulee myös tilanteita joissa palkitut lähtevät pois tapahtumasta ennen palkintojen jakoa ja lähteneiden tilalle joutuu katsomaan vara-autot. Tämmöinen saattaa aiheittaa juoksemista.
Tekniikka palkinto on sitten taas asia erikseen. Monesti minä olen käynnyt valitsemassa ne tekniikka palkitun, jos on vain aika antanut myöten. 8.5. tapahtumassa ei ollut toivoakaan tehdä muuta, kuin suorittaa tapahtuman kululle välttämättömiä asioita.
Palkintojenjako on aina vaikea tehtävä ja jokaisella on mielestään paras suosikkinsa. Jos palkintoa ei ole saannut on mahdollista, että sellaisen saa jonkun muun tapahtuman yhteydessä. Onneksi tosiaankin on niitä muitakin tapahtumia joissa voi tulla palkituksi. Jos olet joskus saannut .com tapahtumassa palkinnon, niin se ei ole tullut vahingossa.
|
|
|
|
|
Ihmettelijä
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #5 : Toukokuu 10, 2004, 17:05:49 » |
|
Hieman aiheesta ja aiheen vierestä.
Sellainen asia jäi ihmetyttämään, että miksei Artukaisissa jaettu Hifi / ICE:n kolmospystiä ollenkaan? Tasapeli? Jos oli niin miksi ei kerrottu? Sinne lavalle sattui myös jäämään yksi pikkupysti jakamatta.
Lähinnä kirjoitan siksi, että näin Akin ja yhden radalle.com tytöistä kiertelemässä alueella ja selvästi "etsimässä" jotain. Sammalla huomasin tytön kädessä olevat "Onnea, autosi palkitaan" -laput ja toisessa kädessä käsin kirjoitettu lista, jossa "Hifi" -kohdan alla oli allekirjoittaneen auton merkki ja rekisterinumero.
|
|
|
|
|
|
Jani
|
 |
« Vastaus #6 : Toukokuu 10, 2004, 23:11:27 » |
|
Täytynee odotella Reetan tai Akin vastausta tuohon..
|
|
|
|
|
Ihmettelijä
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #7 : Toukokuu 12, 2004, 09:09:35 » |
|
Näin teemme..
|
|
|
|
|
Reeta
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #8 : Toukokuu 13, 2004, 09:09:05 » |
|
Olen Janin kanssa samaa mieltä että helpommin sanottu ku tehty...! Olen nimittäin ollut valitsemassa palkintoja ja vetäny yhteen niitä lappuja jotka yleisö on käyny tekemässä ja siellä esim. Artukaisissa löyty jokaisesta kohdasta se audi joka voitti Auto1 palkinnon ja toinen joka oli usein useissa kohdissa oli se sininen Opeli joka on voittanut jo palkinnon aikaisemmin. Siellä oli myös ehdotettu Klassikoks ja Kilpa-autoks noita molempia...? Minä ja Aki päätimme loppupeleissä mitkä autot valittiin ja siinä oli mukana yleisön mielipide. Moottoripyörä1,2 ja 3 plkinnon päätti yleisö jotka kiersivät ja toivat meille ehdotuksensa. Se että kirmailtiin Akin kanssa ympäri ja ämpäri sitä aluetta niin syy oli se että autot jotka palkittiin oli sillo viel paikalla kun kiersimme katsomassa ne mutta kun olimme viemässä lappuja ikkunoihin niin ne olivat kadonneet ja siinä välissä ei ollut mikään hirmuinen väli. Se minkä takia palkinnonjako myöhästyi oli se että siellä on oikeasti paljon tekemistä ja ei ehtinyt paljoa hengähtää ja varsinkin Akilla ja Janilla on erittäin kovat paineet päällä koko ajan jotta tapahtumassa kaikki menisi hyvin. Palkintojen jako oli tyttöjen juttu ja juuri ennen jakoa meidät pyydettiin kuvattavaksi jota ei voinut jättää väliin. Ja en sano tätä pahalla mutta jos järjestäisitte itse tuollaista tapahtumaa niin tietäisitte minkälaiset paineet siellä ovat meillä kaikilla järkkäreillä...!
|
|
|
|
|
Ihmettelijä
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 14, 2004, 20:08:50 » |
|
Toivottavasti en ilmaissut itseäni väärin. Tiedän ja ymmärrän toki, että tapahtuman järjestäminen ei ole mikään helppo homma. Otin itsekkin osaa tapahtuman pystyttämisessä =) Ja kaikin puolin hyvä tapahtuma olikin! Mukava, että Turkuunkin saadaan jotain tapahtumaa.
Lähinnä omassa viestissäni oli pointti tuo Hifi / ICE palkintojen jako.
|
|
|
|
|
Reeta
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #10 : Toukokuu 17, 2004, 07:07:45 » |
|
Se minkä takia HIFI/ICE 3 palkintoa mun muistaakseni ei jaettu et sitä pystiä ei ollu! En kyl mene vannomaan 
|
|
|
|
|
anna_vtn
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 19, 2004, 16:04:06 » |
|
Luin jutun läpi ja jäi mietityttämään vielä että voiko sama henkilö joka on edellisenä vuonna palkittu saada tänävuonna pystin?
|
|
|
|
|
|
Jani
|
 |
« Vastaus #12 : Toukokuu 19, 2004, 23:11:34 » |
|
Voi saada tänäkin vuonna pystin vaikka edellisenäkin vuonna on palkittu. Sitä koitetaan katsoa ettei ainakaa kauden avauksessa pystejä poimi pelkästään edellisen vuoden voittajat.
|
|
|
|
|
hats
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #13 : Toukokuu 21, 2004, 11:11:58 » |
|
poliisit ovat koulukiusattuja..... . . . . . ... . .. mä duunaan sua, duunaatsä mua, mä duunaan sua..
|
|
|
|
|
Reeta
Uusi naama
Poissa
|
 |
« Vastaus #14 : Toukokuu 25, 2004, 11:11:35 » |
|
Janin vastaukseen lisään sen verra et sama ihminen voi saada eri autoilla/moottoripyörillä vaik kuinka monta palkintoa mutta jos auto pysyy täysin samanlaisena koko ajan niin palkinto annetaan vain kerran koska mitään järkeä ei ole palkita samaa autoa joka vuos jos se ei muutu! Esim. Yks kadetti sai aikasemmi tekniikka palkinnon ja se oli sillo ulkokuoreltaan aivan kesken ja seuraavana vuonna kun kadetin ulkokuori oli valmis niin se sai tyttöjenvalinta palkinnon.
|
|
|
|
|
|